5 سال پیش 10 اسلاید 3,046 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • خب..اسمت جلیکا هست..تو یه گروه به نام «بامی بام» فعالیت میکنی و اسم طرفدار هاتون« بم بم» هست..گروهتون ۵ نفره هست و تو سومین نفری هستی که بیشترین طرفدار رو داره


    مسخره بود

  • جالب بود
    لایک کردم

  • خدایی بالانس اسم طرفدارمه?
    اقا جان بالانس یه جور حرکته😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • خب..اسمت کاملیا هست..تو یه گروه به نام« بلک گرل» فعالیت میکنی و اسم طرفدار هات«بالانس» هست..گروهتون 8 نفره هست و تو هفتمین نفری هستی که بیشترین طرفدار رو داره😎😂💔
    بسی عالیس 😂💔

    • مال منم دقیقا مثل ما توعه🤣🤣🤣🤣

  • خب..اسمت مانیتا هست..تو یه گروه به نام«اسمارت»فعالیت میکنی و اسم طرفدار هات«اسمارتیز» هست..گروهتون ۴ نفره هست و تو دومین نفری هستی که بیشترین طرفذار رو داره
    مرسی عالی بود ❤😘🍭💚

  • خب..اسمت جلیکا هست..تو یه گروه به نام «بامی بام» فعالیت میکنی و اسم طرفدار هاتون« بم بم» هست..گروهتون ۵ نفره هست و تو سومین نفری هستی که بیشترین طرفدار رو داره
    چرا سومین نفرررر هااا؟؟؟؟؟ من باید اخری میبودم، بعد اخع جیلیکا هم شود اسم؟؟؟؟؟؟ اسمم پشه بود بهتره از جیلیکا

    • یاااع تو گوگل اسم هس یکی برداشتم..😂نمصن پشه مالاریا قشنگ تر بود😐❤😂

    • بم بم؟ عضو گات سونهه😐💔😂

    • با حرفت موافقم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.